.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار گشت‌های راه‌آهن شمال در مسیرهای بهمن‌گیر/ افزایش قیمت نداشتیم
مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: گشت‌های راه‌آهن شمال در این ایام از سال در مسیرهای بهمن‌گیر، یخبندان و یا مکان‌هایی که احتمال ریزش کوه وجود دارد از پل‌سفید تا فیروزکوه مستقر هستند.

به گزارش شمال نیوز،یوسف گران‌پاشا امروز اظهار کرد: گشت‌های اداره کل راه‌آهن شمال در این ایام از سال در مسیرهای بهمن‌گیر، یخبندان و یا مکان‌هایی که احتمال ریزش کوه وجود دارد از پل‌سفید تا فیروزکوه مستقر هستند.

وی با اشاره به تجهیز ایستگاه گدوک از لحاظ امکانات رفاهی و گرمایشی، افزود: این اقدام به این منظور صورت گرفت اگر قطار به هر دلیلی توقف کرد مسافران با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرکل راه‌‌آهن شمال با بیان اینکه قطار نجات و همچنین ماشین‌آلات سنگین برای امدادرسانی و همچنین در صورت احتمال بروز حادثه در پل‌سفید مستقر هستند، تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های ایستگاه‌های راه‌آهن شمال تجهیز شدند و همچنین خدماتی از جمله برف‌روبی در سکوهای ایستگاه‌ها صورت می‌گیرد تا مسافران با مشکلی مواجه نشوند.

این مسؤول با اعلام اینکه گشت‌های شبانه نیز در ایستگاه‌های راه‌آهن شمال مستقر هستند، اضافه کرد: با هماهنگی اورژانس، اکیپی در ایستگاه‌های راه‌آهن حضور دارند تا در صورت مشکلی برای مسافران خدمات لازم ارائه شود.

گران‌پاشا به فعالیت 16 قطار در راه‌آهن شمال اشاره کرد و گفت: روزانه حدود 5 هزار مسافر توسط ناوگان راه‌آهن شمال جابه‌جا می‌شوند و ظرفیت ریل‌باس‌ها نیز تکمیل است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی و برای جلب رضایت عمومی هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت‌ها نداشته است.

مدیرکل راه‌‌آهن شمال با تأکید بر اینکه مردم از ورود به حریم،گذرگاه‌های همسطح و غیرهمسطح پرهیز کنند،گفت: در این ایام به‌دلیل سرما مردم از کلاه استفاده می‌کنند که لازم است از تردد در مسیر ریلی پرهیز کنند چرا که گاهی به دلیل افتادن کلاه افراد به سمت ریل حرکت می‌کنند و به این دلیل قطار نمی‌تواند سریع ترمز بگیرد که در اثر این بی‌احتیاطی سانحه برخورد قطار با انسان ممکن است رخ دهد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.317 seconds.